Friday, May 28, 2010

back from village..

kembali balik ke rumah sewa... awal dari besa sebabnya kena ciapkan report TQM nye subject. kalo kat umah harem nak bukak buku. hehehe ttapi tadi liat betol nak betolak. mak aku sat2 kejut aku tanya balik bila.. yela tido siang. huhu time nie ja nak rest pon. aku asyik postpon... kalo x pagi, larut ke pas jumaat, larut smpai ke petang. mak aku da ciap2 nak p mengaji. aku just cakap satgi aku carik dia kat class ngaji tue tapi katanya da tukar... alamak... aku pas bangun tido.. dia da ciap wangi2... hahaha x kisah la.. salam peluk cium gak... benda yang da jarang aku tnggal 2 3 taon nie. kalo x sblm nie liat je nak peluk cium mak aku kan... thehehehe...

da smpai sini sahabat kulim ajak lepak sana plak... aduhai... malas nak melepak ngan depa sebenanya... hahaha bukan malas pe... nak gerak ke sana yg maleh nya. kalo da jmpak x ingat dunia da... so tgk la mood aku cane. g pon aku dpt bita cousin aku da bepunya!! hampeh x roger aku. wat senyap eh... tnggu2....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......