Wednesday, May 19, 2010

heels is sucks!!!

cuti seminggu aritue belek2 buku adat istiadat konvokesyen.......
buntang bijik mata nmpak rules2 dia... aiyarkk!!!
antaranya baju kebangsaan yg tidak mendedahkan @ nipis... (should be no problem)
the worst rules was kasut bertumit tidak kurang dari 1 inch.......
hah sudah..... i hate heels!!! x comfort langsung ngan menda lah tue..

mom said "beli ja la yg biasa2 cukup. bukan nak pakai dah pastue smpan untuk konvo degree plak"

me said hahahahahahahaha (huhu)

ada ati nak pnjam until last nite. mmber ajak kuar aku ajak p tesco extra ushar2 kasot. hurmm very nice.. kedai siam nie ada lagi kat sini. even in term of quality agak hampeh tapi harga n design agak catchy so i choose to pick one shoes from there.
masa berkualiti aku tepaksa dihabiskan dgn 'menerai' variety of heels & wges smpai tuan kedai pon join skali even dia x paham sgt pe aku n mmber merepek. (siam piao)

& i surrender!! heels is suck! seriously!!! da la susah nak imbang badan yg slim nie. huhuhu lagi dah x besa aku rasa cam sengal & weird pon ada. but i have to.... dekat sejam melepak & mencuba at last!!!!!!

i found it!!!! hahahahaha xla cntik tpi just nice la. actually kaki aku boleh fit ngan mana2 kasut. x kata cantik k tpi x susah pon nak carik kasut sesuai ngan kaki nie tapi yg sesuai ngan jiwa rohani amat2lah susah!!!!! agak puas hati. harga pon worth so amik ja...

balik2 aku da try jalan ngan wges tue. mmber2 ngutuk kata aku jalan skema.. plak dah!! so i have to practise walk again. nak naik stage lagi nnti amik skroll.... cane kalo tetungging atas tu.... YaALLAH mntak dijauhkan. sungguh aku x sanggup!!! warrrgggghhhh!!!!! kenapa5!!!!! x boleh ke pompuan hidup tnpa heels???? sapa yg mencipta kasut bertumit nie mmg ngoks!!! x menepati ciri2 safety and also health!!!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......