Friday, May 28, 2010

tentang aku...

Hurrmmm… sama ada aku peduli atau x ‘seseorang’ ini tau aku ber’komen’ pasal dia aku x kisah. Yang aku nak kisah & tertarik adalah his judgment bout me. Very2 interesting to be discuss here. Sebenarnya aku tertanya… is that every inch of our attitude can be showed at face???? Wajah menjelaskan segala-galanya…. Is it true?? Kalo kat tempat aku sndiri… aku hanya boleh cakap… boleh la setakat main tembak kan… 1st impression… tapi ada lagi yang lebih power kot. Hahaha & aku tabik hormat kepada “seseorang” nie… taleh cakap lebih2… ini cukup…

Sebenarnya aku kurang berkenan kalo ada orang yg judge orang nie. In my perception, luar dalam sangat2 bebeza. I’m not that lucky person that he mention about. Ntah… sangat susah nak mention kat cnie perhaps, I have no reason to share all about.

Ermm… cket info… orang cakap aku antara insan btuah da license, boleh drive & have car with me. Yeap its true betuahnya aku… orang cakap gak aku nie anak manja… tiap2 mnggu balik kamun bekepi bawah ketiak mak.. yeap betul la jugak tue…

The truth is… I make it for the sake of my family. Yeah I admit ada jgak utk kepentingan diri aku tapi most important thing, my family… they in the 1st place. Sebab tue aku x malu menyusahkan family aku kekadang. Lalalalala~ love them so much…

Anak yang baik!!!!! X.. aku antara black sheep dalam family aku. Seriously… Ron anak kesayangan.. hahaha sorry ter mention his name. tapi yeap.. until now I realize that I’m not a good one. Really2 truly2 absolutely2 not!!.. ngee….

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......