Monday, May 31, 2010

me... here... in class

CSC class from 9-1pm.... wahhhhh!!! so bored lorh...
baru terase seksanya wat intersession nie... dulu ingatkan lagi mudah sebab just cover 2 subject... but now...huhuhu

perhaps... i have to be positive.... yeap... take it as challenge..
peraaan aku skang... no feeling at all...
lecturer ngah prepare soalan test jap g...
me in here writing what inside my mind...
others?? YM... gossiping... nak facebooking x boleh...

wahhh!!! just got called from TM.. today I will get my streamyx line...
at last!!! hampir 2 bulan menunggu...
quite annoying depa nye service... janji 2 mnggu... tapi da jadik 2 bulan..
paperpon arinie hope bebudak tue smpai... cozz aku da kemas belakang umah & what so ever nak menyambut..
hakhakhak~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......