Wednesday, May 19, 2010

gotong royong amalan mulie.......

aku bukan pe... malu siot tgk belakang umah sewa aku nie. anaconda beranak pinak pon boleh x perasan. sangat semak... we are really concern bout the problem tpi lack of time nak kemas2 sume. ngan umah besawang bawang. aduh!!!! semak mata den nieh!!!

at last hari nie sume besatu ati nak ngemas sama2. yela pas encik2 TM melawat bebaru nie rasa nak buang hdung malu. hahahaha pas class tadi aku amik kesempatan tido sekejap hilanghkan lelah . tesedar bila dengar bising2 kat belakang. ( nak stat da la) terus bgn ngan x cuci muka suma terus becekak pinggang belakang umah tu... (amik mood katakan) hehehehe

segala lalang, parasit n sekufu dengannya bejaya dikorek2 buang, pokok2 serai aku trim daun bia gondol. segala smpah2 dikutip. fuh ngan 4 org workforce akhirnya lapang la belakang tue balik. jiran2 pon bagi sokongan padu dengan mempelawa plastik besaq wat letak smpah, tempat cuci longkang and so on & we are really apperciate that. bangga pon ada tgk hasil kerja sendiri kan.....


hurmm.... mmg penat but actually lama x exercise so best gak wat keja camnie skali skala kuarkan peluh. hohoho

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......