Monday, March 19, 2012

dapat jugak!!!!!

sejak dapat baucar 200 daripada gomen tu aku memang mengimpikan sebuah buku motivasi yang boleh bagi benefit. sebab kekadang aku rasa diri tak berapa bagus. pemarah dah satu hal, pemalas lagi la berhal-hal, tambah pulak dengan pelupa... memang perlukan sesi motivasi yang membina. dan aku jugak mengidam novel english sebab rasa nak pupuk minat membaca dalam english pulak. selalunya aku layan novel melayu saja. so rasa teringin nak ubah selera supaya nampak lebih hot. hehehehe muntah la kalau geli dengan statement aku. xdek nak larang pun.

unfortunately.... (ceeewaahh terus terbabas speaking london giteeeewwww) aku taktau nak pilinh yang mana. aku takut tersilap pilih, tak best terus aku menyesal tari rambut bagai. cari punya cari punya cari dan lagi cari cari... last-last masa aku kat kedai buku tu bertambah-tambah tapi habok pon tarak.

memang meletihkan emosi dan jasmani betoi la..........

tapi kemudiannya pakcik mencadangkan aku meminjam buku beliau....

sebabnya aku malas nak buat keja marketing tu. so dia suruh aku belajar from this book.




so............. alkisahnya aku ambik dengan berat hati. muka keruh bebenar.. tambah-tambah dapat tau buku ni fully english... so bored... semangat membaca aku entah hilang kemana. buku motivasi lagi!!! dalam bahasa inggeris pulak tu!!! grrrr... rasa nak tokak bagi hancus pun ada...


but now.... buku ni asyik di tangan aku saja... sumpah best gila. aku berangan nak buku motivasi dan novel bahasa inggeris so aku dpt 2 in 1 sekarang ni. memang tak rugi duit kalau beli. ayat simple mudah nak paham... pastu ayat-ayat dia menjurus kepada pergerakan minda kita. macam aku baca seperenggan dua kendian akan berenti sejenak dan berfikir... owwhhh macam tu... owwwwhhhh begitukah...

see!!! berkesan kan. so apa tunggu lagi?? dapatkan di kawasan berhampiran tempat anda sekarang okey!!! hohohoho

best regards to my uncle sebab suggest this kind of book. memang terbaik dari ladang.

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......