Sunday, March 25, 2012

entry rindu

mungkin ni kali terakhir aku kat ipoh. lepas ni nak fokus untuk future sendiri. bila tengok muka bebudak ni especially si baby nisa memang sebak. rasa macam nak bungkus bawak balik biar aku yang jaga. hehehehe but of course la tak boleh kan... tunggu anak sendiri je la nanti.

meski pun bebudak ni menguji fizikal mental, emosi dan segala mak nenek... tak sabar nak tunggu diorang bangun dari tidur, senyum dan ketawa melihat kita, peluk macam takmau lepas, itu saat paling indah. serius... have a baby in a house is amazing. it makes our life worthwhile........ x dapat digambarkan dengan kata-kata...

usah peduli tentang penat, mengah, letih....
I really enjoy working here... kira keja la jugak sbb dpt upah. hehehehehe tapi paling penting aku dah dapat asah skill parenting aku. yeah.. hehehe =)

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......