Tuesday, August 31, 2010

happy merdeka!!!!

xtau nak post apa sebenanya tapi tingin nak tnggal something kat sini utk arini. so here i am... menghabiskan sisa2 cuti ngan aktiviti bosan. sungguh bosan hari ni. nak kuar panas. so memerap dalam bilik ja. adoi ai... semalam sambut merdeka pon dekat umah ja. benci tau.. my love da ala2 hantu raya semalaman x balik2 tapi turn aku nak kuar macam2 dia merepek. hah this is love all about. heheh kamu bernasib baik mendapat saya yan senang mendengar kata tanpa banyak karenah. yang pastinya malam nie sesi membalas dendam bermula bila aku plan nak kuar shoping. hahahha....

oppss tujuan sebena nak wish selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-51 kepada seluruh rakyat malaysia. perrgghh tetiba aku menjadik skema. ok la kan even aku x kisah sangat skang hal2 patriotik nie but deep in my heart that i'm sooo proud to be malaysian. yeahh!!! hidup cukup lengkap & bahagia. politic skang aku da jarang follow. ikut angin jugak. sampai ari2 aku excited tu boleh jek jadik radical but now i'm in love. so politik tolak tepi. hahahahaha

10 malam teakhir ramadhan nie sama2 la kita lebih lipat gandakan amalan kita. ramadhan dah hampir ke penghujungnya... but me... ntahla... banyak masa terbuang ngan benda2  berfaedah pon.. aaku gagal menjadik hamba terbaik.

p/s: x sabar tnggu jumaat nie. berbuka puasa bersama2. of course adik aku jadik peneman. hehehehe xdek can nak nakal2. bagus2.... hope he getting well soon... beliau x sihat tapi aku betambah2 sihat skang. weeee~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......