Thursday, August 26, 2010

misunderstanding lagi...

aku boleh consider mmber2 dia kaco tido aku x kira malam siang semenjak tukar sim nie. nak melatah lebih2 lagi la aku x amal menda alah tue. tapi bila turn dia aduhai panjang plak muncung... baik aku diam bia dia ok sndiri.. minum susu lagi bebaloi2... hilang stress aku bila susu suam nie masuk perot.. hohoho
i can consider that & i try to consider. org cakap adat bercinta. but sometimes i think that benda remeh2 macam nie agak menganggu mood aku yang nak handle & pikir banyak lagi benda penting yang lain. that's why la aku makin pelupa yerk... huhuhu

masalah class.. faculty aku coop ngan fac marketing x silap nak handle conference. memula aku dapat info katanya menda alah nie free. fac akan sponsor sapa nak jadik presenter but last minute wajib all BAS bayar 50. apa lagi clas aku da stat bising. mana nak pikir loan nak beli baju raya la semua lagi alih2 nak kena spend a lot for this conference. if aku berada kat tmpat depa aku jugak akan merungut but the fact was... aku antara manusia yang kena handle nak kutip duit, announce & so on. so bebal macam mana pown aku still kena bayaq kalo x malu alah aku ngan kawan2 lain... huhuhu

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......