Wednesday, August 4, 2010

kisah aku

bila miss jaja mesej bagitau dia MC, aku hampir melompat!!! it's time for her to rest.. get well soon madam... & for me masa tue amatlah precious so aku boleh pakai utk aktiviti aku yang x penah sudah...

akan ke kedai kek, tmpahan untuk lecturer kesayang classmate haku...

petangnya sempat la practice nasyid cket lagi. malam nie da nak perform.. uhuhu tatot2!!

post semalam aku sangat benci... kalo la masa boleh diulang aku nak cuba jadi nerdy & pasif. fuuhhh boleh ka aku perangai cenggitu???
x kisah la kan.. asal bahagia itu ada...

dan, dan, dan....... semalam jugak hampir2 bergaduh mesej dgn sorang senior aku. ntah kenapa tetiba aku emosi melampau....
perihal baju BASIC aku & classmate aku. dari last sem lagi masalah nie. time nak kutip duit push giler babas ahh!! x kira ada duit ke x time tu. bila da bayar smpai tengah sem baru nie haram 1 berita pon x dapat. smlm aku cuba menjadik radikal kembali. bila di tanya alasannya company tue letak high price sebab cket bilangan nak wat. paling cepat sebelum raya nie dapat.. agaknya paling lewat time aku da grad nnti. tu pon belum pasti!!! argggghhhh aku kembali emo.. bila ditanya sepatutnya class rep yang lepas update all info for us... tapi kenapa beliau menyepi. bila ditanya beliau menjawab xtau cita... WTH laaaa!!!!

i'll take all d responsibility... update ja cita kat aku. biar aku kecohkan kat class.. huh!!!!!!! x blame kakak tu... dia cuba yang terbaik untuk wat... same goes to the company... class rep??? maybe dia x dpt info...

aku marah sapa ha?????


p/s: kandaku demam arini... MC.. harapnya beliau jugak cepat2 sembuh... masa nak spend utk dia pun kurang. there's lot of work... i wish i could be with him.. tapi x dapat kan... doa je mampu...

p/s 2: dear i love u soo much!! wink' wink'

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......