Saturday, August 14, 2010

kenapa dengan perempuan ini??????

Hujan yang amat lebat malam kelmarin. Tido memang best ahh.. pas besembang ala kadar ngan si kanda, terus aku carik mood tido. 1.35 a.m. si minah nie kol lagi!!!....
Wooppsss actually aku n si kanda da tukar sim. Ada la sorg minah nie langsung xdek ethics x kira masa nak mencarik laki aku. Atas alasan yang logic iaitu nak betanya perihal balak dia (mmber fais) yang rajen wat hal so aku accept la. Kalo x mau x world war III.
Macam malam sebelum tu time balik tarawikh aku dapat miskol dari minah nie. Aku miskol balik dia kol balik kul 5a.m. time orang ngah kusyuk sahur. Bila ngaku kami tukar sim terus dia letak without say sorry or anything. Nampaknya dia da melebih2 nie….

& seperti malam sebelum, aku ngah on call ngan fais dia call masuk bila aku angkat dia letak. Panas balik. Tapi paling panas bila aku da jmpak mood tido dia kol mntak no laki aku. 1.35a.m. okey….. when I said I wont give dia start bentak2 cakap laki dia ngan laki aku. Eeh… laki aku tengah tidor ok & I can sure for that even we quite far from each other. Belum smpat aku explain abih minah nie letak. That’s it!!

Mesej bermula

Me: nie time shon rest & tido. Same goes to other people.sgt x sesuai nak discuss. Gv hm rest. N apa masalah awk dan ____ boleh refer all his friends exclude shon. Hope u understand. Tq

Her: thankz a lot… don’t show our stupid think k. jgn nk belgak speaking bi la sgt. 6pk sgt nk mnjuk2..

Me: x…. awk x tnjuk adab n hormat bila pagi2 buta ggu org len. If ada problem dgn dia pon jgn lepas org len. Pttnya sy blame awk.

Her: whatever arh… apa2 pown sory if I disturb. Chaw.

Dan ketika itu aku rasa amatlah keji kerana aku sangat berdiplomasi ngan minah tu. Dan amatlah bodoh minah itu ketika kata aku stupid… arhhh sekali lagi makhluk ni wat nuisance dalam life haku memang aku hanjeng dia cukup2… menguji kesabaran aku time bulan2 mulia nie ja….

Komen aku??
1. Well encik fais da warning aku jgn bagi nombor aku kat minah nie sebab alasan cenggini la. Ikot suka ati mak bapak nak kol time bila Tanya hal laki dia. Bukan takat laki aku tapi x kira sapa saja mmber laki dia.
2. dia lebih stupid if said I’m stupid. Da ptt kata ku menunjuk2. yes I am so what??? Sebab aku pandai speaking dari ang. Tingat article kat paper yg aku baca baru2 nie. Remaja bukan melayu lebih cenderung speaking dari melayu. Ini kerana parasit2 bodoh seperti minah nie.
3. pompuan nie memang xdek etika. Harapnya pasni dia ggu aku lagi so aku akan lebih ajar dia. Huh!!!


p/s: dari sudut positive: well she teach me how to control my patient. Nampaknya aku berjaya depan dia tapi at her back aku memaki hamun dia sepuas hati!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......