Wednesday, March 9, 2011

marah..

bercakap pasal marah, aku rasa aku penah dah post entry pasal marah ni tapi aku pelik lah.... macam mana orang boleh ekspresikan perasaan marah tapi mai kat aku benda tu jadik masalah. memang aku sangat susah nak tunjukkan kemarahan aku. if aku marah pon kadang2 aku akan tergelak lagi. kengkadang risau jugak normal ke tak aku nie???

and lately, aku tengok member2 aku sakan je gaduh2, marah2, merajuk sakan sampai kes naik tangan ke muka gaduh dngan boyfriend. wooooo ayat sensitip ke?? what I am try to say is... mampu mereka2 ini berdepan dengan keadaan macam ni. bagi aku if my relation sampai tahap tu.... memang worst & aku rasa aku perlu angkat kaki dulu...

aku cuma tak paham kaum2 ni boleh tabah menghadapi sebabnya aku kalau gaduh or rasa tak puas hati aku da tak senang duduk. aku & encik chef always playing safe. just understanding each other & dengar alasan sebelum bertindak apa2. kadang2 terbabas tu ada la jugak tapi susah la nak gaduh lama2 sebab satgi ada rasa tak best. tak senang duduk, tak cukup tido... ehhhh yaka?? hahahaha yala tapi situation memang x comfort la bila berada dalam zon marah n gaduh ni. so tak payah la gaduh2 kan.


lagi 1 aku xde pengalaman menjawab bila mak aku marah2 even tu bukan salah aku.. tapi kalau dgn org lain harus la kan.... sebabnya aku always jadik kelu bila mak aku start marah2 bagai. aku x berani melawan. tapi kadang2 marah tu ada tapi aku xkan pernah cakap. sebab bila marah & kecik hati dengan mak aku slalu mimpi aku lawan balas cakap mak then aku menyesal jadik anak derhaka. serius aku selalu mimpi macam tu. so in reality aku sangat takut untuk melawan. jadik anak derhaka susah x boleh cium syurga... huhuhuhu


marah.... susah aku nak interpret feeling camni sebabnya pengalaman aku tak banyak. & aku pon x suka orang marah2 tengkin segala bagai kan... so better aku pon silent then just be patient......

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......