Thursday, June 17, 2010

aktiviti cuti

mengadap karenah ahli2 keluarga yang mengidap sejenis demam bermusim (bola). tapi bahagia sebenarnya menghabiskan masa dengan family2 aku...


dapat memasak!!! melopong mulut nengok peti ais kat umah yang gedabak besau penuh dengan barang2. peti ais bujang aku?? stok ayaq ais ngan ubat. errr....

dapat tg tv pueh2!! (30 hari mencari cinta) what the lovely muvie... wahau!! smpai aku lupakan sekejap cita cinderella stepsister.. hahaha

& of coz MY MOM!! semakin hari semakin sayang.. hehehe x terluah

sibuk jugak mengecat umah smpai comot segala.. akhirnya...


Sedang berehat2 depan TV lepas makan tengahari dengan family semua. Mata setia dengan tayangan Cinderella stepsister siaran KBS bila tetiba suara mak mengganggu konsentrasi

Mak: ti dah nak menikah ka?

Tergaru-garu kepala yang x gatal ni. 2 3 hari ni ada ke aku wat perkara buang tebiat depan beliau.. rasanya xdek & harapnya xdek la jugak. Biarkan pertanyaan mak dan smbung tengok cita

Mak: mak Tanya ni ang dah nak kawin ka?
Me: awat ni mak?? (muka aku dah berkerut semacam)
Mak: (tergelak) mak yana kawan adik semalam, dah dia bagitau nak balik awal nak at rumah tu mak yana Tanya kak nak kawin ka sakan cat rumah.


Seronoknya menyakat aku yang tidak bersalah ni. Dah cuak semacam tadi. Dalam kepala terpikir, selayaknya umur ini berkahwin tapi woo tidak2…..
Continue watching my movie.

No comments: