Friday, June 18, 2010

belum tido

sedang mengantuk. sahabat berusaha menyiapkan assignment. aku setia menunggu. diam tak diam 2 3 hari lagi intersessi menjenguk ke penghujungnya & aku mula mencongak2 apa yang bakal berlaku paper kali nie... result lepas sudah membunuh pointer yang cuba aku jaga. kali ni macam mana? belum pasti mereka-mereka boleh menjadi hero penyelamat atau tak..

hakikatnya takda masalah untuk lulus kedua-dua paper tapi untuk menjaga pointer MasyaAllah susahnya...

menguap buat kali ke-18 barangkali. mata pun dah berair.

malam semalam... apa berlaku?? memberi peluang kembali kepada encik chef... muliakah hatiku?? mungkin atas dasar simpati.. susahnya mengekspreskan kemarahan..

alahai... dalam geram, marah, bengang, aku masih berkompromi...

cinta?? tak mungkin...
hahaha~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......