Saturday, June 5, 2010

dugaan terbaru...

bangu2 pagi cam besa basic routine mesti nak mengeliat, itu da adat even dilarang. huhuhu ntah silap kat mana tetiba aku rasa tegang gila urat tengkuk aku. adus... tidak... sangat bersemangat nak masak arinie... huhuhu sengal leher aku. picit sesikit aku terus online... carik resipi nasik ayam. hehehehe aku x perlukan nasihat pakar CHEF dah pasnie. whatever i wanna eat, i can refer to the online recipe. yeap!! no more CHEF!!! hehehehe lagipon penah dapat tnjuk ajar dari mak yang confirm2 lagi best dari CHEF!! hahaha why i always mentioning that ha?? buang tebiat... lalala~

after check terus ciap2 pe patut & kuar carik barang yg da ciap list. melaram gak ngan barang2... then i started to cook. leher aku kekadang sengal. pandang ke kanan langsung xleh. nak pandang ke kanan kena pusing badan cam robot.. hehehe it's doesnt matter sebab semangat juang yang tinggi nak ciapkan my cooked.

very nice smell.. Alhamdulillah bejaya finished... wahhh bangga x terkata tgk makanan siap depan mata hasil penat lelah sendiri. serius bangga!! hahaha rasa pon da boleh tahan.

sementara tnggu nak makan aku mntak tolong my friend urut cket leher aku nie sebab sangat x selesa. sakit teruk dah sebenanya... rasa lega tapi few minutes later aku mula rasa lain. sangat2 sakit.. YAALLAH.... dugaan apa plak nie... i can't move my head.. rasa cam urat aku nie tegang & xleh nak gerak mana. statik.. memula aku gelak lagi... tapi lama2 da x tahan air mata da meleleh2.. hurmmm it's really hurts me..

bangun, mmber2 cakap bahu aku da senget. hurmm... so sad!!

petang ke farmasi amik ubat. itupon selepas bebincang ngan "doktor panel"
after take those pills.. here i am.. da ok cket..
esoknya??? belum pasti

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......