Saturday, June 5, 2010

ubat2an aku....



memula jiran recommend multivitamin nieh. untuk stamina nak face ngan dunia "U" katanya... rich with vitamins as well as minerals. for me... it is good cozz pemakanan aku kat cnie bukan menentu sangat so bila amik suplemen nie kira help my body la to get enough energy... bau dia... siyes x best tapi aku hampir2 bejaya abihkan 1 botol bila mak aku tmbah lagi 3 botol utk aku n adik2... las2 yang baru nie x berapa terusik dah. x dinafikan aku kurang bedisplin in term tentukan jadual makan hobat nieh.. sabor la hati...



yang nie aku paling x tahan... bau dia YaRabbi...
alkisahnya semalam time balik kg petang tue mak balik ngaji tnjuk aku hobat nieh... aku da garu kepala x gatal... penat doe disua macam2 ubat... tapi sakitnya x penah hilang... bukan merungut... ketidakputus asaan tue ada cket... huhuhu lemahnya makhlukMU ini... back to conversation... so aku tima ja la dah didesak oleh mak. cara makan?? titis bawah lidah... kenapa??? actually bawah lidah nie ada banyak2 saraf2 so dia cepat absorb. tapi rasa dia adui aii masam pelik... bau pon argghhh!!! pening!! kenal buah mengkudu? actually nie dia nye pati tulin & bau dia paham2 la. makan plak kena time perut kosong n xleh cmpur ubat2 doktor. so kena rearrange schedule lagi. pagi n malam pati nie, petang multivitamin...

harapan aku... ubat nie bagi kesan positive... that's all... pesan mak, ikhtiar, selawat doa yang terbaik.!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......