Sunday, June 20, 2010

di pasar malam itu~

alamak.... love at the first side??? no3x kali nie dah 7 8 9 side da......
kenapa dia?? ntah.. hahaha suka tengok dia... nak kata kacak, biasa2 ja....
but I admire 1 thing bout him, and honestly sangat2 jelous!!!
he look so calm & have warm smile...
berseorangan sebenarnya aku hari ni da sebab lambat kan...
terserempak plak dalam keadaan yang sangat tidak disengajakan...



smpai kat umah aku termenung panjang mengingatkan kisah tadi
ana: ang demam ka??
me : xlah!!
ana: ang demam ka?? (agaknya dia x dgr jawapan aku)
me: xlah ( dengan lebih confident)


teruk sangat ke muka aku nie... arrghh terus bangun cuci kaki.. segar cket badan..


ooowwhhh by the way, petang tadi jugak ke skolah aiman... aku x tau apa jadik.. mak repot semalam dah dua bulan dia x skolah... & I've got responsibilities to carry on now...
InsyaAllah I'll make sure he come back to school.. after I finish all my exam here... this is my promise to myself & to her sis...
I will try my best...
but the scared thing is..................... how can I talk to his dad!!!!
arrggghhhh hanya mampu berserah~

No comments: