Tuesday, June 15, 2010

egois girl

agaknya tersentap aku bila seorang makhluk Allah menggelar aku "owhh egois girl" dan kenapa manusia ini menggelar aku sebegitu? tidaklah dapat dipastikan secara terperinci. mungkin kerana aku menolak ajakan untuk bejumpak. memangla bila manusia yang tidak dikenali mengajak takkan sesuka hati nak follow... makhluk itu agaknya yang x memahami konsep.

sebenarnya berbekas jugak di hati bila perkataan tu muncul kat skrin laptop semalam. mula me"refresh" balik segala tindakan & perangai selama nie. memang sangat susah nak melebih2 dengan stranger. i should proud with it. takkan rugi dengan kata-kata macam tue. kekalkan saja

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......