Wednesday, November 30, 2011

"dia" dah stat busy dah..........

aku kembali menjadik seperti ayam yang berak kekapuran apabila encik chef dah kembali menjadik seperti sebelum diri beliau... ke"busy"an yang melampau............ sedih2.....

busy-busy aku, kekadang tekan keyboard siapkan report pun aku stil boleh text or call beliau... dalam kelas kalau aku menguap pjg pun jari aku still boleh lincah tekan punat handphone mengadu kat beliau mintak semangat kurangkan mengantuk....


tapi kalau beliau busy...................

texting mesej??? gila kau sebelah tangan hayun senduk, sebelah tangan nak jaga api, sebelah kaki nak kuis sayur jatuh, ehhh habis tu nak text aku pakai apa??? gigi??? hebat sangat la tu... terkebil-kebil la aku menunggu roger beliau......

calling??? karang besembur air liur masuk dalam masakan kan ke penambah perisa tak berkualiti... ewww.... hahahaha

so suah la nak communicate dengan dia kalau dia sibuk unleast dia take a break dan roger aku dulu. tu pun kadang rehat di betul-betul need break sebab penat kat dapur. ye la bila penat kadang nak text buah hati pengarang jantung pun dah takde mood.

soooooooo........... tugas saya sekarang adalah memahami, memahami dan jugak memahami. memandangkan aku pun sibuk dengan final year so sibok kan diri untuk menjadi penyibok je la... takda la rasa stress sangat kan...

tadi...... sebak encik chef bila aku cakap rindu. well.... kalau ahad hari tu we are enjoying hang out tetiba 2 3 hari ni terus dia busy dengan keja dia. meracau jugak aku. but now... pasrah...

ok saya memang seorang buah hati yang memahami. kau ada??? hahahaha ayat menyelamat

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......