Monday, November 28, 2011

sekejap nak bangga diri...

semalam semasa keluar bercinta dengan encik chef aku tak berapa pasti apa yang aku makan... selalunya bila keluar dengan dia aku kurang sangat nak makan sebab teruja nak besembang dan buat aktiviti-aktiviti yang masih terkawal. so aku mengelak untuk makan nasik tapi lebih kepada makanan yang merepek2. macam semalam aku makan set ayam penyet denga kentang dengan... errrr... apa ntah lagi aku tak pasti. lepas makan nak masuk panggung aku seludup plak keledek stim. memang makan tak hengat la favourite tu...

nak dijadikan tragedi lagi plak esoknya presentation. aku memang dah prepare everything. aku group no2 present. sorang member aku kol bagitau dia still kat kampung sebab ada akad nikah akak dia. dia group pertama esok. aku just cadangkan dia mntak lecturer consider pastu aku sendiri volunter nak jadi 1st presenter.


itu cerita semalam.... cerita hari ni plak aku terjaga pukul 6 pagi mata aku rasa stranger gila... sekali hadap cermin mau terkejut tengok mata aku cemen sebelah... (bengkak sebelah). sebijik macam sakit mata tapi sungguh tak rasa sakit, tak rasa berair, xde taik mata ke apa... cuma redness n swallow....... ya ampun.... pagi ni jugak aku ada presentation tu. so terpaksa la pospone proceed dgn group lain dulu. housemate aku cadangkan aku mesej dulu bagitau lecturer. terus dptkan no fon dan msj mntak tangguh.


tapi sekali lagi malang menimpa bertubi2 bila time kelas mmber aku kol bagitau kami terpaksa proceed jugak.. sama hal la dengan group first tu. WHAT THE FISH!!!!!!! mata aku bengkak kot!!!! malu siot!!! tapi memang xde excuse. so tebalkan muka pakai sunglasses yang ala-ala Posh yang besar tu ke kelas. tengah drive pon aku rasa orang pandang aku lain. ni kan pulak time jalan ke kelas... dah memang macam mak datin dah... masuk kelas lagi la aku kena bahan....... arrgggghhhhhhhhhh!!!!!!! sungguh aku rasa terhina tapi apakan daya... effort aku untuk dapatkan jugak markah for presentation...... no matter what!! walaupun malu dgn sunglasses ni. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

and see what i'm done!!!! our group boleh dikatakan higher marks & aku antara best presenter among that group... so.... ALHAMDULILLAH..............


tadi ke unit kesihatan (UK). doktor cakap bukan sakit mata.. maybe allergic... ok...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......