Wednesday, November 30, 2011

life with kids

aku rasa menyampah dengan entry aku 2 3 menjak ni... memula macam rancak tapi ending2 mesti jadik slow... idea kering nak mengolah lebih...

terpanggil pulak nak prepare entry ni... about my feeling yang membuak-buak over excited bila menengok sahabat-sahabat atau senior-senior aku yang upload gambar baby-baby mereka kan.... harus la aku rasa cemburu... hahahaha

serious can't imagine how proud to be mom, to born baby... tapi yang aku tau aku sangat-sangat excited to feel it by myself... aikkkkk...... dah masuk fasa gatal ke apa cik balkis sorang ni............ hehehehehe

aku normal la kan maknanya....kekadang kawan-kawan aku pun geleng kepala tengok kesabaran aku melayan bebudak. cheeewwaaaahhh!!! not to be proud tapi senakal-nakal, sejahat-jahat, sebuas-buas bebudak pun.... dah nama pun budak... akal tak cerdik lagi.... so kenapa kita yang boleh berpikir ni tak boleh beralah dan carik alternatif untuk mengajar mereka dari meluat atau membenci....

aku kekadang stress jugak tapi i dont know where i got strengh to be patient and layan jugak... hehehehe instinct mummy gamaknya....

hidup bersama anak-anak merupakan satu anugerah dan penghargaan paling bermakna dalam hidup.. so please appreciate them. life with kids is adorable. =)


p/s: maybe sekarang... bila dah anak sendiri baru tau, kenal erti susah kot.. hahah no idea on that

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......