Wednesday, November 2, 2011

seakan kembali di zaman kanak-kanak

dalam mengadap asignment n repot yang mengstresskan kepala otak...

kawan aku dengar encik bhai pakistan dengan moto ex5 petik loceng... yessss aiskrim is coming!!!! kelam kabut housemate aku tahan emcik bhai tu... tukar uniform, dengan bedak sejuk bersalut di muka, selamba capai duit pesan aiskrim kon....

perrggghhhh dah mahal... zaman aku skolah dulu baru dua kupang... sekarang tau berapa harga??? seringgit hokey...... SERINGGIT!!!!!

tapi ada perbezaan aiskrim dulu dan sekarang...

DULU................  



 VS

SEKARANG


ihsan gambar2 tu dari encik google... tapi tu la pebezaan dia... tapi seringgit still macam x bebaloi kan... asal sejuk tekak dan kerongkong sudah la time panas-panas camni...


time dapat aiskrim.... aku sambil peluk lutut, besandar di kerusi malas, menikmati aiskrim kon... memang layan... same goes to member berdua aku... pakat senyap sandar di dinding habiskan aiskrim masing-masing... hahaha well.... mengingatkan zaman kecik-kecik kan... x sangka di usia 23 tahun ni x lekang lagi dengan kebudak-budakan... sweet.. that's all


jom sambung keja

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......