Tuesday, December 27, 2011

Alhamdulillah... =)

belajar dah tamat... tunggu nak seat for final je nanti... research report on going.... sikit-sikit nak kena tatih buat. tak larat nak drastik-drastik bagai......

aku syukur kali ni atas beberapa faktor... salah satunya aku bergiat cemerlang bila dapat membantu kawan aku yang nanar sebab patah hati.. yala orang lain pun patah hati tapi tak la semenggah kamu... hahaha but finally I can handle it.. orang cakap time bercinta jangan terlampau sayang sangat dan jugak jangan terlampau obses pada pasangan sampai kan lupa orang sekeliling... sebabnya bila susah atau jadik kes macam ni... kamu akan perlukan sokongan dari kawan-kawan terutamanya untuk lupakan masalah.

now, boleh bergelak ketawa berkongsi meja makan dan kereta... which is good la kan... emosi dalaman lain cerita but as a friends, we try our best to help ya....


alhamdulillah jugak aku berjaya lawan keliatan aku nak balik rumah sewa dengan jayanya walaupun pukul 10 malam baru sampai.. bila dah stat bersenang lenang di rumah memang tak ingat nak balik rumah sewa even keja melambak-lambak... adat la kan.... hahahaha faktor lain sebab baby hanisa ada so dah nama budak lagi la aku liat nak balik...........

esok nak bergumbira sebentar menonton mission impossible : ghost protocol bersama encik chef.. harap-harap plan menjadik la... kawan tu asyik busy memanjang.... jangan ada last minute function sudah...........

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......