Thursday, December 22, 2011

penyakit yang kian melarat

tadi petang aku keluar isi minyak kereta siap-siap untuk perjalanan balik kampung malam ni. kemudian aku ke kedai nasik ayam paksu sebab adik aku, si emi dah merungut lapar so aku mintak bungkuskan 2 nasik ayam....

harganya RM7. so aku keluarkan RM10 kemudian bakinya RM3 aku tunggu. pas amik baki, aku start kereta. hujan time tu renyai-renyai, aku pulak agak kelam kabut sebab x tutup cermin kereta. so sampai rumah, tutup enjin keta, capai purse dan handset dan.......dan..........dan............????????


puas aku jenguk seat belakang, bawah seat, tepi seat, dalam dashboard, malahan atas bonet lagi. SAH!!!!!!! nasik ayam aku hilang. aku langsung tak ingat aku ambik ke tak nasik ayam tu. serius!!!!!

last2 lepas habis cerita ttg Dhia baru aku p kedai tu ambik balik. malu jangan cakap...
penyakit pelupa aku dah melarat balik...............

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......