Wednesday, December 21, 2011

misteri nusantara

malam semalam sebab busy dalam 230 pagi baru aku berjaya lelapkan mata... keadaan rumah xdek la sunyi mana sebab jiran-jiran student still memekak.... so baru dalam 5 minit aku lelap aku termimpi pulak dah adegan drama tentang Dhia. si bomoh tu hidup balik nak cekik ku salmi.. terus aku terkejut jaga... sumpah yang buat aku cuak apabila tetiba aku rasa ada orang tarik selimut aku....... arrrrgghhhhhh!!!!!


time tu aku tido selimut separas dada. sebelah tangan aku macam kiam sikit.. then aku rasa macam ada org slow-slow tarik selimut aku dari bawah kaki... tangan aku masa tu mcm shacking tapi aku genggam kuat2 selimut xmau lepaskan... dalam hati aku dah terkeluar macam-macam ayat dah.. tapi yang aku ingat aku just boleh lafaz Laila ha ilallah.... itu je kot mampu..

then dalam seminit dua pastu keadaan release. then aku terasa macam tengkuk aku meremang tetiba dan tetiba hilang. lepas tu tangan aku sangat kebas.. aku xtau kenapa.. nak kata aku tindih xdek maknanya sebab memang ada dekat atas selimut...

aku try jenguk kat hujung kaki aku tapi takdek apa-apa.. kalau ada memang harus la aku melompat kan...

Alhamdulillah lepas tu aku terus sambung tido... serius seram apa jadik kat aku semalam

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......