Wednesday, December 7, 2011

back to basic

aku sangattttt senang terkena jangkitan flu. dan bila flu aku sangat tensen sebab automatik aku akan sakit kepala, kerap bersin, dan perut jadi x selesa. so aku tepaksa kena spend duit untuk pastikan ubat selsema sentiasa tak kehabisan stok...

by the way... nak jaga diet nak pastikan aku cukup nutrition sangat susah memandangkan aku stay rumah sewa, makan pon ikut hadap. vitamin C kurang menyebabkan aku selalu terkena virus.. benda yang basic menjadi isu besar untuk aku...

tapi tadi bila sorang lecturer tegur aku kenapa asyik tak sihat, kenapa tak ambik multivitamin, baru aku tersedar....... adehhh... kenapa pulak tak terpikir kan.......dulu macam-macam multivitamin aku hadap...

yeah stat malam ni aku praktik vit c balik. mana tau kot-kot boleh cantikkan kulit sekali... hehehehe

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......