Wednesday, December 14, 2011

sekurang-kurang nya respect la aku sebagai manusia.......... atau aku anggap kau memang tak waras

I have a friend...... bagus budaknya... nak kata tak berkira tu ada la jugak... ok la.. boleh buat stok kawan.. tapi tu dulu.. sekarang aku tepaksa pikir beratus-ratus kali untuk smbung stok kawan dengan dia.....

semalam aku sibuk meeting, dia mesej mntak belikan roti.. nama pun sibuk so aku terlupa belikan... then balik-balik memang aku rasa aku teruk la kena marah, bila aku suruh dia keluar beli dengan kereta aku, (sebab kat luar hujan) lagi sekali aku kena tengking and dia siap kutuk lagi lampu kereta aku malap dia x nampak jalan.. i keep silent. sebab aku malas nak gaduh-gaduh. tapi hati aku yang tercalar balar ni Allah je la yang maha mengetahui.

siang tadi pulak aku sibuk dengan group presentation, slide presentation ada dalam thumbdrive aku.. after present aku nak bagi thumbdrive aku dekat member nak copy gambar tapi sumpah thimbdrive tu hilang. memandangkan hanya kami berempat yang ada kat row depan time tu, so aku assume benda alah tu ada kat salah sorg dari kami. aku mntak masing2 cek beg. dan dia paling pulun sekali cek sampai buang habis semua barang-barang dalam beg. gembur-gembur semua... tapi tak jumpak. memang keadaan kelam kabut jugak time tu. tapi tadi boleh pulak dia mai ketuk bilik aku, main pintu pastu senyum bagi balik thumbdrive aku... serius aku jadi benci kat dia... no sorry, nothing!!!

kau ni dah gila ke apa?? nak main, bergurau ke atau u are totally insane?????

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......