Wednesday, December 14, 2011

sakitnya patah hati

frankly speaking, dengan encik chef la aku betul-betul feeling bercinta sebab sebelum-sebelum ni banyaknya main-main dan tak serius. mungkin sebab aku dah matang kot so planning lebih ke arah masa depan. kalau sebelum-sebelum ni memang sangat childish la.. (even sekarang aku masih childish tapi encik chef dah matang.. ok la tu)

aku jugak kekadang rasa bangga dengan diri aku.. ahahahaha sebab bila diperhatikan, kawan-kawan aku lebih suka dominate partener masing-masing.. so masalahnya bila pakat nak dominate partner benda tu akan jadi lebih masalah.. contohnya si boboy x bagi gigirl keluar malam lewat-lewat so gigirl pun nak buat rules yang sama utk boboy dia supaya nampak fair and square.. dan bagi aku sangat tak logik la nak buat rules macam tu sebab confirm-confirm la lelaki akan susah.. kalau dah kaum lelaki jenis kuat merayap, malam kadang nak melepak tengok bola dengan kekawan la, main futsal la... pompuan nak halang mesti la jadik isu. HOWEVER....... kalau pompuan yang selalu keluar malam melepak memang nampak tak manis.. so aku rasa macam mana pun pompuan tak boleh nak setaraf dengan lelaki dalam nak menuntut hak.

apa aku merepek ni... lari tajuk dah....

ok patah hati... aku just kesian kat sorang member aku bila dikecewakan oleh makwe dia... serius perubahan ketara bila badan dia makin kurus... sedih tengok. aku cepat terasa kalau ada kawan-kawan sekeliling aku sedih.. tak suke tau.... tapi camna nak pujuk?? kang aku terjebak dalam cinta 3 segi pulak...

aku just doakan dia kuat la menghadapi semua ni.. bunga bukan sekuntum... there's a lot of girls out there.. find a good one..

kalau aku patah hati macam mana la gaya aku ye dak.... ooouuucchhhh!!! tak dapat imagine!!! =(

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......