Thursday, December 29, 2011

sakit tumit.......

start pagi isnin lagi aku dah rasa sengal tumit sebelah kiri ni time jalan.. tapi steady lagi dan hebatnya time keluar dengan encik chef sakit tuu hilang... kemungkinan jugak sebab aku pakai kasut jenama bata... kasut ada kusyen pengalas tapak kaki aku... selasa pagi aku dah rasa makin serius... ke kulim pun terpaksa terjengket2 dan kali ni aku tak rasa sengal tapi lebih kepada lenguh yang teramat... sampai ke betis, sampai ke peha rasa lenguh tapi hanya bahagian kiri...


aku gagahkan jugak ke kulim distribute resume ke kilang-kilang di hi-tech park.

dan hari ni kemuncak... memang lenguh yang teramat-amatlah nye kan... aku dah google, selalunya orang tua dan ahli sukan je yang selalu sakit tumit... nak kurangkan sengal kena tuam dengan ais.. ok aku malas nak try...

orang lain suggest aku sapu minyak angin.... aku mintak maaf... aku memang sangat tak suka minyak angin...... tapi... ya sekarang dah darurat... sat lagi nak mintak member aku urutkan dengan minyak gamat cap loceng...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......