Friday, November 5, 2010

flood updated

adik aku koling2 just now... keadaan kat perlis still worst. bekalan makanan berkurang. mesin ATM tinggal mesin, duit langsung yillek puceet... adik aku plak duit poket da kering tapi if desperate HEP ada buat loan untuk student... beliau abis exam 7hb ni petang. dah gesa aku suruh aku jemput awal. kalau tak aku nak jemput jumaat ni je memandangkan aku pun da settle paper aku, encik chef pun cuti so boleh temankan aku. tapi bila keadaan makin worst ni lagi baik aku jemput beliau awal cket. cuma masalah skang jalan still ditutup. airport sultan abd halim pon isnin ni baru operate balik. adehhh camna nak smpai. kecuali la aku ada private heli boleh gak landing atas bumbung kolej tu. tak pun lempar tangga je soh adik aku panjat naik....

maknanya sekarang aku kena always update flood news ni. if keadaan okey aku akan ke arau 8hb ni... tapi kan menda paling malas pasal update news ni bukan pe. aku tengok tv3 ni cam annoying gila!!! orang tengah susah2 face ngan banjir amenda depa lagi penting update cita sal pilihanraya... memang cilaker la... ntah hapa2...

nyampah sungguh aku... nampak sangat mana lebih berkepentingan kan... rakyat didahulukan pencapaian diutamakan??????????? slogan sikit punya baik... last2 tayang kat TV sorak sorai gang2 menang.... x nampak pon mulut tu kumat kamit ucap syukur... owwwhh lupa... dalam hati kot... x payah show off kan...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......