Monday, November 8, 2010

selamat hari jadi sahabat~

weeeee~ semalam lepas tengok cita sebelum akhirat memang aku terus mengantuk... hapekebenda OB x sentuh2 lagi ni... tapi cik ana da pesan.. pukul 12 nak buat voice sms untuk cik ernie yang kini berada di UiTM shah alam nak wish birthday. so aku amik keputusan tido tanpa tutup lampu. kalau tak, lagi la aku mamun bangun kang..

pukul 12, cik ana kejut. dengan mamai taktau nak cakap aku nyanyi jela.... woooiiii!!!! serius la apa aku merepek semalam aku x sedar.... adoiii malu gilar babas lah!!! yang aku ingat anak cakap setle, dia tutup lampu, blah... then aku dummmm!!! terus sambung tido sampai subuh. plan nak study awal pagi pon x jadik jugak sebab aku mengantuk... apekah!!!!! kuat tido sungguh aku menjak 2 menjak ni...

lupakan kisah tido.... semoga panjang umo cik ernie... cepat2 la menikah boleh aku bawak rombongan ke klang ye tak.... hari ni sempat bergayut dengan beliau. (call free dari maxis katakan) panjang jugak borak... dia cakap teringat masakan mak aku. cendawan tu apa nama hah aku da lupa... nak kena balik gugel kat mak aku nnti boleh pos... heheheh

kawan.... aku ada banyakkkkkkk kawan yang jenis boleh pakai. time susah boleh sama2 susah dengan aku.. bahagia la hidup cenggitu tapi ada jugak kadang2 kawan yang lebih menjahanamkan diri.. menyusahkan diri je kalau berkawan dengan kawan sebegitu... kawan untuk kepentingan, kawan untuk mengisi kekosongan, kawan untuk sekadar lepas tangan... owwwhhhh nehi3x!!!! sepatutnya kawan macam tu aku kena elakkan diri.. tapi if tah terberkawan apa pelu buat???

aku??? akan kawan & aku akan biarkan dia parasitkan hidup aku sebab aku tak mampu untuk berkata NO!!!... yeap aku bodoh sebab memberi peuang orang pijak lumat kepala aku... bahagia kan hidup kawan parasit aku....

sekali lagi entry emosi... menci!!!! yuccckksss!!!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......