Wednesday, November 10, 2010

merdeka sem 4

akahkahkah tajuk x boleh blah... tapi hapa aku pedulik.... owwhhhh siyes penghabisan yang agak meng'best'kan diri sebabnya macam confident ja menaram-naram jawab exam tadi. 9-12 tengahhari tapi yang bencinya bila aku sorang je srot sreet tadi. ntah hapa malang bangun pagi tadi mata bengkak sebelah entah binatang apa gigit. pastu hidung plak tetiba banjir. how lucky I am... dengan muka kurang segan aku mintak tisu dekat pengawas exam merangkap lecturer aku jugak.. hehehehe sekali dia sua nahhh kau.... so dapat la menggoreng point2 OB dengan bergaya sikit. thank you mis jaja.


so ini hupdate terakhir mnggu ini sebelum aku pulang ke kampung halaman... (cheewahh!!!). cuti sem apa plan ye..... aktiviti da get ready

esok: jemput adik di arau.... banjir harap2nya da makin okey la kalau takkkk aku kena prepare dayung sampan skali dalam keta...

sabtu: jadik kipas susah mati kepada cik nazri kerana beliau masuk pertandingan karoeke di Giant kulim. sebagai PA professional kiranya aku harus berada di sisi beliau meniup semangat, menata pakaian dan juga merangkap jurukamera pasti......

patu pastu pastu....... aku ingat nak keja la.... tapi x tau la nak keja mana skang ni..... yang tu kat umah la pikir. skang nak kena kemas bilik & apa2 yang patut....

p/S aku ingat nak sula bonton tikus ni... aku baru basuh lantai dapur ni (basuh okey bukan mop) tapi mereka2 boleh main aci ligan lagi kat situ smpai ter"berak2". ada cara tak nak avoid them?? nak bagi racun takut mati atas syiling. meroyan sebulan la aku hadap bau dia....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......