Sunday, November 7, 2010

hupdate berita banjir....~

okey berkenaan adik aku yang terkepung sama bah di perlis... Alhamdulillah berita setakat ni bagitau banjir kat perlis da makin ok. victim yang tepaksa nginap di tempat perlindungan pon da makin decrease cuma apa yang aku update buletin 1.30 ptg smlm, alor setar plak betambah victim yang dok pusat perlindungan sementara. nasib baik encik chef aku kat menara... (ehhh xdek kaitan.. mahap ye...) dan so sad bila dapat tau ada korban dalam banjir ni.... kalau ada yang rajin update gambar2 banjir kat kedah & perlis ni... sometimes macam x pecaya ni gambar dalam negara sendiri. sedih la jugak tengok teruk keadaan kat sana. adik aku yang tahan kulat mahupun panau pon cakap teruk... betul la tu. tak selalu Allah nak uji Malaysia dengan ujian macam ni ka.. selama ni okey je aman... tu manusia banyak yang lalai... (hehehe insaf sebentar)

so.... berbalik kepada cerita adik aku. Alhamdulillah duit poket dah ada berkat pertolongan kawan aku, if tak esok aku kena pick up dia kat arau, tapi dah dia kata everything just fine so aku postpone jumaat ni. sempat aku perabis last paper yakni organizational behavior. grrrrrr!!!!!










so readers2.... kamu ada paham bila aku post gambar2 ni??? ooooofffffhhooo apa hal nak kesah kan... hahahahaha yang penting guap paham tgk gambar... nak aplikasi gua kureng... hahahaha

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......