Sunday, November 7, 2010

kehebatan adalah kelemahan

kalau aku hebah2 kehebatan aku mesti semua orang kagum.... (okey lap air liur sekarang... tutup mulut!!!) see!!!! baru sebut kagum je tu... hahahaha gila riak!!! tapi sebenanya itu yang lemah... apa aku merapik niyang ni ntah...

okeyyyy cenggini... aku mempunyai kelebihan dalam mengexplain... if tak, takkan la aku boleh habis study buku IR anataraman yang ayat dia gilar babas punya belit.... arrrrrggghhhh... kawan2 aku if tak paham ayat or malas belek buku teks so dengan mudahnya menyerahkan pekerjaan yang bosan itu kepada aku sebab depa tau aku jenis susah nak tolak buku.. I will try to understand what actually the word nak merapu.... so aku akan explain beserta contoh untuk lebih paham. kalau 4 kepala, aku akan pastikan 4 kepala itu paham ayat menipu aku. hahahahaha see!!! i can be a gud teacher la.... so kawan2 aku akan take note each point yang aku explain.... bila esoknya aku mntak repeat dpa boleh menjawab dengan sangat cemerlang mengalahkan guru mereka ini.... bagus2...


kelemahan pada aku plak untuk menghafal... arrgghhh sangat sakit kepala.. bila aku depan notes aku akan membaca... ya membaca tanpa sebarang perasaan... tetiba aikkkk gelapppp!!!!!! butakah aku???? oh tidak... kelopak mata ini yang menghalang permandangan.... cis3x..... sebab tu skang aku mula mengharap pada kaffein yang mengandungi anti oksidan dan juga air biak untuk menguatkan hormon tahan mengantuk aku.. dishhh3x!!!!

dan kekadang bila final aku boley lupa apa aku explain kat kawan aku.. tambah2 point utama. x ke bengang tahap gaban!!!!! hah nyampah siot tapi apa boleh buat kan... manusia itu sendiri tidak sempurna....

untuk pengetahuan readers... aku obses pada membaca. aku boleh 4 jam ngadap lappy jenguk 100 blog lalu melupakan diri untuk update blog sendiri.... aku refer silent reader... if minat tahap gila baru aku follow...
aku jugak obses pada health.... cuba kau sakit depan aku. akan aku practice semua langkah2 keselamatan dan kesihatan kecuali CPR kerana aku masih belum mmpu melakukan aksi sebegitu.

macam baru2 ni one of my friends tetiba tanya aku mengenai satu cancer ini yang pada aku beliau sungguh cemerlang dalam isu2 seks but she doesnt know bout this... owwwfffoooo

she: weh balkis, apekah itu cancer serviks????

me: what???

she: ang xtau ke??

me: owhhh kanser pangkal rahim... why??

she: symptom??

me: (heh mengujikah) when u make sex even for a first time u have potential risk to be affected...

alah senang cerita google la... aku da penat explain panjang2 kat beliau & jugak rakan serumah aku. ni malas nak penatkan diri menaip satu2 huruf dialog aku 5 6 hari lepas... tapi serius, x kira laki pompuan kena alert dengan penyakit2 ni... laki pon nnti kan ke hampa nak bertanggungjwb jaga bini(s) so beware cozz this cancer only can be detect when it come to the worst. tahap keempat baru symptom kuar dowh... masa t balik dok atas tikar sejadah je dalam 6-12 bulan... sila dapatkan ujian pap smear ye pada yang berkahwin.. pada yang belum berkahwin tapi dah obses dengan sex aku malas nak nasihat korang. lantak lah!!! hahahaha kijam3x

ok apa lagi ye yang aku hebat??? errr ini... heh nnti2 la plak aku post lain.

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......