Wednesday, November 10, 2010

penting ni....

patutnya awal lagi aku pos... sempena demam selesema yang melanda tiba2 ni aku tujukan khas kepada sesapa yang mengalami nasib seperti aku.

ehhhh ada lagi tak yang ambik exam ni??? ahhh tak pedulik la janji aku nak post jugak...

okey selain pencil case, matrix card & slip exam... orang yang mempunyai masalah banjir hidung seperti aku turut perlu menitikberatkan hal ini. sebab kalau tak bawak memang confirm jiwa raga, fizikal rohani anda akan merana serana-rananya..... hahahah






1) ini bukan gulungan seluar kecik okey tapi ini adalah stok sapu tangan... ihsan google... sapu tangan memang memainkan peranan penting dalam melindungi muka korang. mana tau dapat hidung banjir macam aku tengah siyok menulis tetiba meleleh je air hidung keluar kan.... tambah2 plak masa tu jugak tetiba pengawas exam yang gila kacak lalu sebelah. baru nak gaya senyum dan2 dia koma.... kahkahkah....







2) kepada siapa yang rasa malas & segan nak bawak sapu tangan (rasa diri x macho) boleh tukar dengan tisu sebagai barang substitute. tapi bagi aku tsu x available sangat sebab from researc, tisu akan lebih membuatkan hidung anda banjir kerana pada tisu itu terdapat banyak habuk yang bakal membuatkan anda akan HAAACCCOOOMMM!!! hah belum apa2 lagi tu.....











3) benda alah ni memang sangat membantu aku. skang ni aku kena pastikan encik inhaler selalu ada dalam kereta & pencil case. early preparation if banjir hidung datang tanpa signal... penting ni penting. dapat melambatkan penurunan banjir dan jugak dapat meng"clear" kan semula hidung yang ketat angkara stuffy flu!!! huhuhuhu sedap ooo berangin je tapi jangan la jolok masuk hidung terus... kurang sopan aku rasa.. main aci hidu2 je sudah.... owhhh lagipun sangat sesuai bagi aaku yang tak gemar bau minyak2 angin, bam, minyak kapak segala... so tak rosak hidung aku. hidu je... x perlu nak tenyeh2 kat hidung. melekat lagi aku nak fenin karang.... aishhhhh






4) haaa ini untuk semua la x kira flu ke tak... tapi baok jugak untuk yang flu ni... dapat menenangkan hati yang luka parah akibat banjir hidungnya... hikhikhik (aikk bertukar sopan) tambah2 ubat tahan mengantuk pon boleh gak ni. untuk kawan aku pon sesuai sebab ada kes kawan aku dimana tertidur ketika menulis dan beliau menulis mimpinya atas ketas jawapan... sedar2 da dekat 2 helai baris... apa lagi... kalut kawan nak liquid paper balik. kalau kau potong je harusla lecturer heran nnti time paper IR tetiba cita pasal jenjalan kat taman bunga. ehhh







5)owwhhhh sapa penah melalui mimpi ngeri berada dalam dewan exam yang sejuk gila hampas tahap gigil smpai tulang hitam???? grrrrrr rasa nak menulis pon cramp wooo.... so sweater is the best thing sebab dapat menghangatkan semula badan anda.... yeyyy!!!! soo kepada  encik nazri!!! sila pulangkan barang kepunyaan saya... walaupun sweater saya buruk... hehehehe



yang tu je kot... yang lain2 carik la sendiri ye sebabnya aku pon menulis sambil mengelap banjir di hidungku ini... sob3x!!! dugaan berat kan..... kawan2 doakan gua cepat sembuh... ohhh btw... aku da nak balik kampung da ni.. cuti 2 bulan. ada sapa tak nangis guling2 nak ikut???? kepada yang exam... selamat berjuang.. aku balik berehat dulu... *debishhhh!!!!!* *okey2 aku diam sekarang*

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......