Monday, April 18, 2011

dah ok

6.30 pagi alarm bunyi, aku mengeram kejap dalam selimut dalam 5 minit bangun, setlekan hal yang perlu disetlekan...

tekan suis lampu, buka buku arab, hafal dialog untuk speaking jab lagi, tetiba lapar... panaskan air, bancuh Nesvita 3 in 1.. and now here I am...menghadap lappy, cek fesbuk, emel, update blog..... hari ni hati agak senang sebab aura nak balik kampung tu da makin dekat....hurmmm.....


so petang ni aku akan bertolak balik kampung bersama 2 orang rakan sekelas, cik suliha dan cik izwati. mereka akan follow aku tapi balik rumah family angkat 1 jalan dengan aku.. so apa salahnya buat car pool kan...

kerja yang akan aku settlekan hari ni sebelum balik...

1) harusla proposal research kena setlekan
2) report ReCAMSS, dah siap.. nak print cantik2 bagi sama penasihat kelab..
3) skrip arab... ini aku xtau camna nak setlekan... kena discuss dgn cik zul. harapnya dia boleh tolong setlekan...


kemudian esok punya plan... aku bersama izwati, suliha dan family angkat mereka akan melepak di lata bayu, smbil makan durian.... hahahah sapa nak join hand's up!!!


p/s: rindu kenangan dgn JUR team makan durian kat junjung... journey yang sangat2 x ingin dilupakan....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......