Tuesday, April 12, 2011

tahap syok sendiri

since aku realize ni baik aku becakap siap2... aku x pasti dengan tahap syok sendiri aku dalam deliver ayat2 dalam blog aku ni. kekadang aku terpikir adakah aku post entry melalut, syok sendiri yang buat orang menyampah & jengkel. tapi melihatkan follower aku yang liat nak bekembang nampak la jugak kan... heheheh tapi no hal la yang tu... xkan nak sentap jugak kot...


aku mudah... sebenarnya ikutkan hati memang nak je membebel panjang, everything, anything that happen aku nak share tapi bila ikut logik & akal.... I can't.

banyak kali terdetik dalam hati aku... dengan masalah asyik mendekat, dugaan, pendek kata macam2 tapi macam kurang manis nak disclose & melalak dekat sini. sebabnya rasa malu & terhina tu ada....

mungkin jugak sebab kadang2 ia melibatkan aib saudara sesama sendiri.. kalau kita menjaga aib saudara sendiri, Allah sendiri akan menjaga aib kita. aku sekarang ingin berpegang dengan kata2 tu... sedang berusaha, masih belum berjaya.

maksudnya sekarang kalau aku story hot2 dekat sini mesti blog aku menjadi hit kan... hahaha tapi sampai ke sudah aku tak berani nak disclose lebih2... so biar la main2 underground ja


sekali lagi entry syok sendiri... hahahaha

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......