Tuesday, April 5, 2011

harapnya belum terlambat membetulkan keadaan

sangat sangat sangat busy.......orang lain nak dekat final da boleh goyang2 kaki pegang notes untuk sesi hafal tapi aku dgn member2 still tekejar2 deadline assignment, test dan juga aktiviti. petang tadi baru je setle project management punya asignment. keja da pas kat student dua bulan tapi hari khamis lepas baru start buat. nak kata buat last minit betul jugak la... tapi macam mana nak setle if ada deadline lain nak kena kejar dulu. mau tak mau yang lambat lagi pakat hold dulu. sekali nak start mau sakit kepala2.... memang susah... 3 4 pagi baru tido, pas subuh bangun sambuuuuunggg balik. makan minum semua haru biru.


masa ni jugak aku homesick. harusla... tambah dengan keadaan member aku sorang kena demam campak. risau jugak kalau2 terkenan dekat aku sekali. menangis x berlagu la... cakap pasal rumah....kol kampung pun dah skip2 lama2 sekali baru tanya kabar. wuuuuu salah satu sebabnya bila aku kol mak selalu tanya bila nak balik... kang lagi la aku home sick. alangkah bahagianya & selesanya berada di kampung... ehhh!!! nasib sekarang ni fenomena buku muka... rajin bertegur sapa dengan adik beradik di sana. every 2 days at least gurau2... ok la kan...


with encik chef pun.... makin lama communication makin lost.. that's not what i'm expected but it's happen now. sigghh~~~ tapi dia selalu mention yang dia faham ke"busy"an aku & bagi ruang sebebas2nya untuk aku fokus pada study. cuma malam ni baru aku perasan yang I was so selfish. not even once I spent a little bit time for him. call @ msj just sekadar atas tuntutan sebuah hubungan. If dulu aku rasa relation nie akan lebih membebankan aku, thus, he become more flexible. tapi sekarang relation ni lebih membebankan dia....


aisey... harap2nya masih boleh diperbetulkan... betul cakap lecturer aku... ego buang ke tepi sekejap.. buka mata, buka hati untuk menerima sesuatu.


aishhhhh rindu rumah la.......

p/s: relation dgn member class sgt awesome!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......