Saturday, April 9, 2011

RECAMSS settle

antara program terbesar kelab BASiC (Bachelor of Administrative Science Club. bebudak kelas aku jugak yang menghandle selepas aktiviti dinner. serius penat tapi agak membanggakan sebab even sebelum ni banyak sangat dugaan & cabaran yang kami2 kena hadapi tapi benda tu tak mematahkan semangat. RECAMSS dianggap sebagai satu benchmark untuk kami learn from our mistake...

actually aku meng update dalam keadaan penat. rajin nnti aku update semula. tapi sangat terharu dengan sokongan kawan2 dan pesyarah. RECAMSS bejalan dengan lancar. kelemahan2 tu biasa la... x dapat nak elakkan. mungakin program ni x sehebat conference2 sebelum ni tapi kerjasama, value yang aku dapat berharga la jugak...

ok smpai sini dulu.. dar~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......