Sunday, April 17, 2011

sambung la buat perangai.....

awak keluar lagi dengan balak awak.... awak tinggalkan kerja awak... awak bersenang lenang bergelak ketawa... kawan awak terhegeh-hegeh nak siapkan kerja....

hebat sangat perancangan awak kan.... awak mintak nak setlekan chapter 1 and chapter 2... awak nak saya setlekan chapter 3... supaya awak siap dulu dan biarkan saya terhegeh-hegeh lagi nak sambung ayat-ayat terakhir & pada masa yang sama edit semua kerja awak... bravo sahabat bravo!!!!!!

dalam masa saya sakit, saya kena siapkan report program kelab, saya kena habiskan sisa-sisa asignment yang tergendala sebab saya terpaksa balik atas hal kecemasan baru-baru ni... sekarang keadaan makin kelam kabut kerana saya terpaksa mengejar deadline..... awak tak pernah kisah kan....

esok nak hantar asignment, awak berfoya-foya di luar, chapter 1 awak baru setlekan introduction, chapter 2 haram apa tak sentuh lagi.... dan...... akibatnya... saya tak dapat proceed kerja saya... sekarang saya sedang goyang kaki tunggu kepulangan awak wahai tuan puteri....


best tak pinjam baju saya buat jalan-jalan?? tak apa la nak susahkan saya kat sini... saya tak kisah... sambung la buat perangai ye.... balik karang sambung bergayut pulak ye.... nak bergaduh manja ke, nak ber"tenet2" ke... ikut suka awak la ye....

awak off handphone awak ye..... ikshhh3x....... terharu saya... bertuah pakwe awak dapat awak ye.... sanggup tinggalkan semua tanggungjawab demi yang tersayang.... harus la jadikan contoh tauladan buat awek2 di luar sana yang lebih pentingkan tanggungjawab sampai tak sempat nak layan pakwe sendiri... bertuah2....


p/s:it's out of my control.... tolong ajar saya marah orang boleh?? saya naive...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......