Monday, February 28, 2011

apa terbaru......

seminggu ni dapat aku dapat kol free memandangkan birthday encik chef da sampai. kepada si dia... selamat hari tua yang ke 25. da menginjak ke dewasa ni harap2nya pemikiran pun menuju ke arah yang sama la ye....

yang bestnya lagi bila aku enjoy sakan dengan kol free dari celcom. segala kerabat2 aku kol lepaskan rindu. lama x begurau senda ye dak. time2 free ni la rajin hupdate cita darri adik2 aku....

lama x hupdate ni bukan apa... line problem (33bln bil tunggakan) sabor je la....

weekend lepas balik kampung. terima kasih kepada abang long yang sudi menjadik driver menjemput & mengantar aku balik rumah sewa. juga pada mak yang bagi peluang untuk aku rehat puas2 kat rumah. time masak je xbagi rilek ye... hehehehe untuk setiap pengorbanan mak, ti sangat hargai.....

tengahari tadi terdetik rasa sayu rindukan arwah abah.... (AL-FATIHAH) pasti kehidupan akan lebih sempurna dengan kehadiran arwah...

cuti sekolah makcik akan balik kampung.. xdak maknanya sebab aku busy kat sini... waaaaaa


p/s: menjak dua menjak ni banyak dapat mimpi pelik tapi menginsafkan.....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......