Sunday, February 13, 2011

tak tercapai akal

in term of fashion maniac, aku memang antara manusia yang sangat terkeluar dalam senarai. sila dapatkan fakta dari encik nazri.... aku lebih suka amik apa yang berkenan kat hati. apa aku rasa macam bagus & sesuai untuk aku, aku grab terus. oppppsss harga pon aku agak concern sebab aku agak kedekut untuk waste duit ke arah baju. lain la makanan nie..

tapi tadi dapat feedback dari sorang member bila aku pakai sehelai dress ni.


she: suka pegang. cantik baju balkis

me: hehehe thanks

she: balkis suka pakai baju2 yang errr..... tak tercapai akal....

me: hahahahahaha yaka??

harapnya itu adalah sejenis pujian untuk aku. hahahhaha

2 comments:

Anonymous said...

ahhaha.. perlu ka depa tanya aku tntg fashion2 ang nih? ahahha

Anonymous said...

perlu ka depa tanya aku pasai fashion2 hang ni? ahahha

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......