Sunday, February 13, 2011

apa terjadi malam ini dan esoknya ye.....

keluar ke central square bersama member tadi. perasan banyak plak orang jual bunga & bear. aku da stat confuse. rupa2nya betul la valentine. aku ingatkan valentine da lepas 3 4 hari yang lalu. tarikh pun da x amik port skang.

terus terpikir...

mungkin ada kisah bahagia yang akan berlaku pada malam ini...

* sang gadis si pencinta setia menyerahkan seluruh jiwa & raga pada sang jejaka tanda sumpah setia...

* si gadis & si jejaka mungkin juga berdebar2 menanti esok. jalan2 bersama, bertukar2 ucapan, ciuman & hadiah, meraikan kasih sayang bersama. dengan harapan kasih sayang akan bertambah2 subur...

* tunggu je la 9 buln lagi. dengar x kes buang bayi @ bayi dibunuh... keja2 time gini la gamaknya ye dak....

Ya Allah, jauhkan aku dari perkara yang menjerumuskan aku ke lembah kehinaan.... amin

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......