Sunday, February 13, 2011

menuju kehidupan berkeluarga

melangkau tahun 2011 ni bermakna jugak umur aku dah menginjak ke angka 23. bagi orang dulu2 angka 23 ni kalu x kawin lagi boleh dianggap anak dara lanjut usia dah tu (andalusia). kalau ada diantara yang da mendirikan rumah tangga mungkin sedang berdebar2 menunggu anak kedua atau ketiga..

zaman modenisasi sedikit sebanyak mengikis sedikit persepsi masyarakat sekarang. angka 30 masih dianggap relevan sebagai masih muda.. sebab??? berperang cabaran era globalisasi...

kah3x bagus tak intro aku?? kembali kepada kenyataan okeyyy...... selalu aku terpikir tentang keadaan aku sekarang. umur 23 aku macam tak seberapa kena dengan perangai. umur dah 23 tapi perangai ntah hapa2 lagi. x menuju ke arah matang pun.... aissyyyyhhhh susah kan... nak ubah perangai ingat senang??

baru2 nie dapat pengalaman baru. temujanji dengan encik chef dihabiskan bersama keluarga makteh beliau.It's the best moment actually. sama2 gurau dengan anak2 makteh, makan bersama dalam suasana family. lepas makan borak2 dengan makteh dekat pangkin bawah pokok pelam. it's feel something inside actually. ooowwhhhooo...

terkenang2 balik, indah jugak suasana macam tu. so sedang menuju ke arah berfikiran lebih rasional dan matang sekarang... hahah sembang kencang sungguh!!!

No comments: