Tuesday, February 15, 2011

bukan nak condemn

aku pun penah buat keja cenggini. nyesal pon ade gak.. tapi blogers, macam x kena je if letak lagu dalam blog memasing.
1st reason: aku (& aku rasa kebanyakan readers lain) yg jadik blogwalking jenis suka buka blog byk dlm 1 window. sekali ada 4 5 blog yg ada lagu memasing tak ke pening. nak kena mute, mmg rase cam hilang mood nak jenguk entry terbaru korang. lainla dah mmg jenis produce entry cekang2 (ini memang gigih). bergaung bunyik lagu rockers pon aku sanggup tahan telinga. ni takat entry emosi2 pastu lagu plak macam meroyan... adehh!!!!!!!

satu lagi jenis suka letak widget banyak2.. nak masuk pon nak kena tunggu sebab blog berat. ala.... x payah la macam tu. simple is sweet right???? hehehehe

lagi....lagi..... owhhhh pasal bahasa2 pelik ni aku nak tegur pon serba salah gak sebabnya aku pon kadang pakai bahasa kampung + urban + speaking kan. tapi kurangkan "w" dalam penggunaan basa sangat2 la dianjurkan.... eeewww bkn apeww akak niew krg fhm lewww.... tak tergeliat leher ke baca menda2 alah ni?? hehehehe

jangan pasni pakat condemn blog aku plak ye... salute lah!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......