Saturday, August 6, 2011

entah kenapa aku rasa yang ini istimewa.....

jarang dah aku update pasal encik chef kan.... kali ni gatal plak tangan aku nak tulis pasal si dia.... hahahaha

dah setaon lebih kenal ni... before kapel serius dugaan memang terlampau banyak, asal baik sikit ja gaduh sampaikan aku fedap... tapi lepas kapel ni macam ok la... nak gaduh pon benda remeh2 saja. malas nak betekak lama-lama sebab rasa x best kan bla gaduh. letak ego di sebelah dan cuba untuk bersabar...

sebenarnya aku nak share one story that make me feel comfortable with him..... orang yang kenal aku sapa tau la sehebat & sekencang mana pon aku merepek meraban, tau hati aku terlebih fragile dan kuat menangis... letih nangis, bengang nangis, sakit nangis, tgk cita hindustan pon nangis jugak.... it's out of control.... kadang rasa nak sepak diri sendiri 4 5 das kan tapi x baik seksa diri sendiri...

kes ni berlaku dah lama masa aku baru kapel dengan encik chef. aku x pasti aku dah update kisah ni tapi memamng buat aku nak gelak & tesengih sorang-sorang bila pikir balik.

i've got fight with my friends, kawan aku ni jenis kaki serkap jarang. ikut hadap je nak attack tapi prosedur nak bertanya tu xda. bangang kan... so lepas buat perangai dengan aku memang aku pon hangin, moody bagai... da jadik habit (time dulu saja) buat apa kena report sama bos besar yakni encik chef. aku baru otw ke paking amik kereta tapi aku da mesej beliau aku kat rumah dah sebab da lewat malas nak berjawab segala... tapi x kusangka dia akan kol, aku ignore pon dok kol2x lagi... harus la da kantoi. last2 bila aku jawab still kat parking, suara dia da bunyik x puas hati, dia just cakap, xpa........ balik dulu elok2...


sampai kat rumah sewa aku kol balik nak escape ourself from any trouble n misunderstanding..

me: baru sampai rumah... sori tipu sebab ada masalah dgn ________ tadi

him: ooo yaka... so bila ada problem stat menipu la??

me: bukan macam tu...

him: habis tu...

me: apa masalahnya dari class nak balik x sampai 5 minit. yg bekira ni kenapa...

him: yes memang dekat tapi kalau jadik apa2 macam mana??? kalau lambat cakap lambat, buat apa nak menipu

me: dahla orang ada masalah kenapa nak tambah lagi......
then terus aku melalak tak hengat, xdek la sampai meraung bagai tapi memang aku rasa teraniaya gila. x boleh dah nak bercakap dan hanya menangis.

him: eh3x awat ni..... dah2 jangan macam ni... kenapa ni...

hah tau pon mengelabah... kah3x but honestly memang spontan berlaku. aku dah x dapat control emosi aku bila sorang kawan aku dah pedajalkan aku.... but yang sweetnya bila beliau mengelabah x hengat pastu panik segala bila dengar aku menangis.

betul la orang cakap senjata wanita paling tajam ialah air mata. hati yang keras pon boleh dilembutkan.. tapi hati keras yang deil tu aku x pasti la plak... tapi kenangan ni macam istimewa bila diingat.... then bila aku sembang kencang balik dengan encik chef, katanya kenangan  tu biasa ja... dia ada kenangan lain yang lebih dia rasa istimewa... apa dia???? lawak2x.... hahahahaha ini rahsia

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......