Thursday, August 4, 2011

nanny 911

pernah tgk rancangan TV ni??? best.. skang ni tayang kat NTV7 hari jumaat pukul 8.30 malam.. Seriously aku ni pemerhati tegar terhadap anak-anak (aku dah jarang panggil kanak-kanak memandangkan usia aku dah boleh jadik mak) dan aku rasa rancangan ni antara terbaik la boleh didik aku yang pencinta budak-budak untuk lebih memahami makhluk2 comel ni....

kekadang tertanya jugak dalam kepala otak ni macam mana ALLAH boleh siramkan dalam hati aku ni tahap kesabaran yang tinggi nak mengadap karenah anak-anak. perangai kamu buruk tahap gaban pun saya akan cuba sabar sebab kamu anak-anak... kuasa DIA... harapnya kesabaran ni akan wujud sampai nafas terakhir.... kah3x apa aku merepek ni...


dan3x on-going planning, ada dalam kepala otak aku ni nak bukak nursery sebenarnya... tapi bukan jual pokok bunga, haruslah nursery kanak-kanak. rangka2 dah ada dalam ni (kepala otak) cuma nak implement ja masih jauh lagi....


anak-anak anugerah & harta paling bernilai.... so jangan sia-siakan...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......