Friday, August 5, 2011

tentang usaha dan semangat

bengkek jugak rasanya sebab nak menonton nanny 911 diganggu oleh si cilik akmal yang nak tengok channel nickelodeon.... grrrrr rasa nak geget saja budak tu...

sebenarnya besar harapan aku datang sini selain nak mengasuh, ingat nak siapkan sikit2 report praktikal tapi dah 3 hari kat sini still tak jalan2 lagi padahal bahan dah ada...

tu la masalah aku... kalau bab nak aim letak matlamat memang terbaik lah!! tapi nak implement...... harem....

tringat kata-kata seorang sahabat aku, nak buat sesuatu, dua benda yang wajib ada adalah usaha & semangat. itu sahaja... cuba bayangkan kalau usaha ada tapi xda semangat x jalan jugak dan begitu la sebaliknya.... semangat ja lebih tapi no effort memang propa la....

sekejap ja aku merepek pasal ni...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......