Thursday, July 15, 2010

Big Field & team spirit

da lama sahabat aku si changlun mengimpikan shoping besama2 sahabat. tapi memandangkan poket pakat kempis mengidam ja dulu.

n here it comes.. esoknya pagi selepas subuh akan terus bertolak dari rumah sewa. so malam nie aku kena rest awal so esoknya dapat drive ngan heaven cket.. aku da dapat rasa kepenatan untuk drive esok tapi keterujaan mengatasi segalanya. hahahaha next time ku cita la experiences di sana.


start tadi time class cik mie dalam dia explain2 sal ethics dalam OB, aku pandang beliau tapi rasanya mata aku da tembus ke belakang... akhirnya mata aku ditangkap beliau. alamak.... terus pandang note balik.

He: balkis da x sabar nak ke padang besar nie....

1 class besorak gelak... arrrggghh sudahh... nasib aku kurang baik arini. lantak la...haku bahagia. hahahaha

well after class bermeeting ngan member2 untuk project Ethics & IR. sebagai assistant kepada project manager, actually aku sangat bodoh & rasa xtau papa tapi yeah i've very good team member. semua tau peranan masing2. aku & mus cuma guide cket2. terharu jugak. yeah aku x sehebat mana. tapi bila member aku bagitau aku mendapat undian tertinggi rasa "WOW" sangat. they trust me a lot!!! speechless doe...


I promise, aku akan bagi yang terbaik. & harapnya my boss also can. haha kami dua still blur, but the rest gave full commitment n banyak membantu..

team spirit cenggini la yang aku harap2kan...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......