Wednesday, July 7, 2010

makin kurus??

cuti 2 mnggu rasanya aku qada' makan betol tambah2 mak jadik chefnya... buat kerja berat?? haha mana ada... setakat cat bilik mak aku... tu pon 5-6 kali sangkot...


bila jumpak new sem nie... 1st class one of my boy friend da tegor ...


he: eh balkis ang makin kurus la...

aku hanya mampu sengih.. "really??" betol ke aku makin slim?? x cayer ahh!!!

third day also. jugak sorang mmber class boy. dan diiakan oleh kawannya sorg pompuan... eh bia betol... aku tnya kekawan aku sndiri kang depa kata aku perasan....

banyak feedback yg aku dapat dari people around me actually... kalo sorg kata kukurus sorg lagi kata ku gemok, sorg lagi kata aku xdek shape...

bila aku aplikasikan balik ethics itself, each people hve ttheir own word to interpret something from their mind. so do I. cozz aku rasa aku masih perlu tmbah berat badan.... yg baik utk kita x mungkin baik utk org lain. that's is ethics is all about. haha


p/s: suara ella aku da kuar... tido malam pon da stat ngigau cozz temp naik bila malam... & i'm alone here facing my "penyakit"... hohoho~ kenapa aku kuat ngigau time demam?????

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......